Soluții pentru retail
Tehnologii și soluții software
AutoID te ajută în alegerea tehnologiei adecvate
Putem lucra cu dumneavoastră pentru a găsi tehnologia și software-ul potrivite, adaptate nevoilor specifice de afaceri, indiferent dacă dețineți un magazin universal, un magazin specializat, un supermarket sau un magazin online. Implementarea tehnologiilor scalabile în operațiunile tale zilnice asigură rentabilitatea și eficiența prin îndeplinirea comenzilor la timp, păstrarea angajaților, păstrarea clienților fericiți și creșterea profiturilor.
Tranzacții la punctul de vânzare (POS)
Pentru a asigura o experiență pozitivă pentru clienți, soluțiile electronice pentru punctele de vânzare (EPOS) pot fi optimizate atât în magazin, cât și online. Clienții pot acum să plaseze comenzi și să plătească facturile electronic prin sisteme EPOS, care devin din ce în ce mai interactive. Putem colabora cu dvs. pentru a vă oferi o soluție care funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs., de la sisteme EPOS fixe până la soluții de plată contactless și la punctele de vânzare mobile.
- Creșteți productivitatea combinând sistemele de casă de vânzare cu amănuntul și casele de marcat cu role de casă, afișaje pentru clienți, terminale de plată, imprimante de chitanțe și alte accesorii POS pentru o experiență POS fără probleme în magazin.
- Creșteți mobilitatea operațiunilor dvs. de la punctul de vânzare cu tablete și imprimante mobile de chitanțe pentru tranzacții de afaceri mai rapide și mai centrate pe client.
- Cu terminale de plată fără contact și ecrane, dispozitive și standuri de afișare POS interactive cu autoservire, puteți servi clienții mai eficient.
- Cu un program de loialitate care combină sistemul dumneavoastră EPOS cu soluții de imprimare a cardurilor, puteți recompensa clienții pentru loialitate.
- Folosiți tablete și ecrane digitale cu autoservire, dulapuri inteligente și computere mobile portabile pentru a notifica angajații când sosește un client pentru a ridica o comandă.
- Sistemul nostru software mytill EPOS pentru Android este conceput pentru a satisface nevoile în evoluție ale companiei dvs., permițându-vă să vă gestionați banii, inventarul și angajații într-un singur loc.
Controlul inventarului și al stocurilor
Urmărirea și numărarea stocurilor sunt activități critice în industria de retail. Utilizarea soluțiilor noastre pentru a vă automatiza inventarul vă poate scuti angajații de munca obositoare și consumatoare de timp, permițându-le să se concentreze pe furnizarea de servicii mai bune pentru clienți la locul de munca.
- Calculatoarele mobile robuste sunt folosite pentru a gestiona aproape toate operațiunile.
- Cu tablete robuste și scanere de coduri de bare, puteți păstra un număr precis al inventarului din mers.
- Soluții RFID fixe și mobile pentru urmărire în timp real
- Imprimantele mobile de etichete reduc considerabil deplasarea angajatilor la locul de munca.
Administrare retururi
Cel mai probabil clientii vor cumpara din nou de la dvs. dacă procesul de returnare este simplu, ceea ce vă crește în mod natural veniturile în timp. Când aveți tehnologia potrivită și soluțiile de etichetare, urmărirea returnărilor devine mult mai ușoară.
- Calculatoarele mobile portabile scanează și înregistrează condițiile de primire pentru a se asigura că bunurile sunt reaprovizionate, recondiționate sau întrerupte.
- Imprimantele de etichete, imprimantele termice, imprimantele color și imprimantele pentru cărți de identitate vă permit să imprimați etichete la fața locului. Angajații pot imprima etichete la punctul de aplicare cu imprimantele noastre mobile recomandate reducând timpul de deplasare.
- Cu soluțiile noastre software recomandate puteți rămâne în contact cu clienții dvs. în fiecare etapă a călătoriei lor.
Comunicare cu angajatul
Oferiți angajaților o comunicare constantă și instantanee prin soluții hardware și software de comunicare. Muncitorii mobili beneficiază de modalități inteligente și eficiente de comunicare și colaborare între ei indiferent dacă asistă cumpărătorii pe culoar sau la livrare.
- Îmbunătățiți eficiența lucrătorilor echipându-i cu computere mobile robuste și de consum care le permit să acceseze rapid și precis informațiile. Căștile wireless permit tuturor angajaților magazinului să comunice între ei și cu supraveghetorii, indiferent de locul în care se află.
- Folosind soluțiile noastre software recomandate, puteți eficientiza fluxurile de lucru într-un singur loc pe un singur dispozitiv și puteți oferi forței de muncă mobile informațiile de care au nevoie.
Depozitare pentru comercianți
Raționalizați, optimizați și îmbunătățiți-vă procesele cu tehnologii de depozitare inovatoare personalizate și soluții software pentru a crea un depozit inteligent de vânzare cu amănuntul.
- Cu un sistem de management al depozitului puteți asigura vizibilitatea completă a depozitului dvs. de vânzare cu amănuntul, oferind în același timp controlul critic și precizia de care lipsește orice operațiune manuală (WMS)
- Cu scanarea robustă a codurilor de bare este posibilă manifestarea precisă a mărfurilor primite, depozitare, ridicare și ambalare.
- Căștile vocale permit alegerea vocală folosind comenzi vocale mai degrabă decât scanarea etichetelor.
- Folosind sisteme de viziune, camere de imagine și cititoare cu laser identificați și transportați cutiile pe banda de transport corectă.
Suport și servicii gestionate
Odată ce ați investit în cea mai bună tehnologie pentru magazinele și depozitele dvs. de vânzare cu amănuntul, trebuie să vă asigurați că funcționează întotdeauna pentru dvs. Un pachet cuprinzător de servicii folosit personalizat vă va ajuta să vă gestionați și să vă protejați întregul dispozitiv cu cel mai mic timp de nefuncționare.