O introducere despre etichete de produse pentru afaceri mici.
Vă explicăm considerentele cheie pentru etichete de produse pentru afaceri mici; design, dimensiune, imprimare și funcții în acest ghid cuprinzător.
În calitate de proprietar al unei afaceri mici, deja ai investit mult suflet și pasiune în a face, produce și administra ceva ce îți place foarte mult. Indiferent dacă ideea ta a venit dintr-o dorință, o nevoie sau o oportunitate, provocarea următoare este să ajungă produsele tale în mâinile și casele clienților tăi, iar etichetarea și branding-ul tău vor juca un rol important în realizarea acestui lucru.
Unul dintre cele mai eficiente moduri de a-ți profesionaliza produsul și de a-l face cu adevărat remarcabil este prin crearea unei etichete unice, atractive și ușor de recunoscut pentru produsul tău. O etichetă bine concepută va face ca produsul tău să fie instantaneu recunoscut în rândul competitorilor tăi, îi va oferi informații esențiale și va crea o imagine de marcă memorabilă. În ghidul de astăzi, vom explica tot ceea ce trebuie să știi despre tipărirea, designul și crearea de etichete pentru afacerea ta mică.
Tipurile diferite de etichetare pentru produse
Există trei tipuri principale de etichetare a produselor pe care trebuie să le cunoașteți în calitate de proprietar de afacere:
Etichetele produselor
Etichetele produselor sunt adesea primul punct de contact cu clientul dumneavoastră. Aceste etichete sunt cele orientate în față, pe care le vedeți pe rafturile magazinelor și afișează cele mai importante informații despre produs. Acestea includ numele mărcii dumneavoastră, numele produsului și detalii precum dimensiunea sau volumul produsului și din ce este făcut.
Codurile de bare
Codurile de bare pot fi utilizate atât pentru gestiunea internă a inventarului și a activelor, cât și pentru identificarea produselor în magazine. Un cod de bare conține date, inclusiv prețuri și cantități, și poate fi, de asemenea, utilizat pentru a urmări expedițiile și a gestiona inventarul. Eticheta produsului poate conține codul de bare sau puteți avea etichete separate cu cod de bare, în funcție de necesități și de tipul ambalajului pe care îl utilizați.
Împachetarea produselor
Ambalajul se referă la recipientul real în care se află produsul. Ambalajul primar este recipientul care intră în contact cu produsul, ambalajul secundar este folosit pentru a evita deteriorarea produsului, cum ar fi cutii sau umpluturi, iar ambalajul de transport este recipientul în care produsele, în ambalajul lor secundar, sunt plasate pentru a fi protejate în timpul transportului și expedierii, cum ar fi cutii, paleți și containere.
Etichete awb
Etichetele awb sunt utilizate atunci când produsul este în tranzit către destinație. Acestea diferă în funcție de transportatorul pe care îl utilizezi, dar câteva lucruri rămân constante: numele și adresa destinatarului, greutatea coletului și un cod de bare pentru urmărire. În plus, poți găsi detalii precum adresa de retur și clasa de expediere.
După cum v-ați putea aștepta, etichetele produselor și codurile de bare sunt zona noastră de specialitate la AutoID. Să începem prin a discuta despre ceea ce ar trebui să luați în considerare pentru a include pe etichetele dumneavoastră.
Ce ar trebui să includ pe etichetele de ambalaj?
Etichetarea produselor nu este doar pentru a le prezenta la cel mai bun nivel, ci și pentru a respecta regulamentele. Potrivit regulamentelor etichetele produselor nu trebuie să inducă în eroare clienții cu privire la următoarele:
- Cantitatea și dimensiunea produsului
- Prețul
- Din ce este făcut
- Cum, unde și când a fost făcut
- Ce poate face
- Organizațiile care îl susțin
Există, de asemenea, ghiduri mai specifice referitoare la ceea ce trebuie să afișeze etichetele dacă produceți, distribuiți sau vindeți metale prețioase, încălțăminte, alimente și băuturi sau produse destinate copiilor. Vă recomandăm să urmați ghidurile prevăzute în ghidul lor de etichetare a produselor.
În afara cerințelor legale, poate doriți să includeți și următoarele informații pe etichetele dvs.:
- Brandul tău propriu
- Numele produsului
- Orice grafică sau design
Ideal ar fi ca eticheta produsului să afișeze toate informațiile despre produs care ar putea influența decizia de cumpărare a clienților. După ce ați adunat toate detaliile, este momentul să vă gândiți la dimensiunea etichetei de care aveți nevoie, astfel încât să știți cât spațiu aveți la dispoziție.
Cum alegi dimensiunea potrivită a etichetei pentru produsele mele?
Există mai mulți pași de urmat pentru a alege dimensiunea potrivită a etichetei pentru produs:
Ce detalii trebuie incluse pe etichetă?
Ce formă și mărime de recipient folosești?
Există un standard industrial pe care ar trebui să îl folosești?
Gândiți-vă dacă doriți o etichetă cu înveliș complet sau o etichetă minimalistă?
Doriți să includeți codul de bare pe eticheta principală?
Cea mai bună modalitate de a decide dimensiunea etichetei pentru produsul este să experimentezi cu câteva dimensiuni. Dacă ambalajul tău este pătrat sau rotund, măsurarea lungimii și înălțimii produsului este un bun punct de plecare. Creează câteva șabloane de hârtie de bază și experimentează cu ceea ce pare potrivit pentru tine. Gândește-te cât din ambalaj sau recipient vrei să fie vizibil!
Imprimantele de etichete tipăresc în mod obișnuit forme pătrate sau dreptunghiulare, într-o varietate de dimensiuni, astfel încât lumea designului este cu adevărat la picioarele tale. Pentru afacerile mici, acestea sunt formele pe care le-am recomandă inițial, deoarece oferă valoare pentru bani și flexibilitate în timp ce îți dezvolți gama de produse și afacerea. Mărimea și forma etichetei trebuie să se potrivească cu produsul și ambalajul său. O etichetă prea mică sau prea mare poate arăta neprofesionist. Desigur, există întotdeauna excepții!
Cum pot să-mi proiectez și să-mi tipăresc propria etichetă?
Poate crezi că ai nevoie de un grafician profesionist pentru a-ți crea un design cu aspect profesional pentru etichete. Deși există cu siguranță momente când este mai bine să apelezi la un profesionist, există și multe instrumente și software-uri disponibile pentru a te ajuta să începi cu designul. Aplicațiile web precum Canva oferă o mulțime de șabloane gratuite pentru a te ajuta să începi, dar următoarea provocare este adesea cum să-ți tipărești etichetele.
În mod obișnuit, companiile mai mari au un depozit unde produsele lor sunt create, ambalate și expediate, dar afacerile mici pot fi derulate de acasă sau de la birou, cu un spațiu puțin mai mic. Dacă nu sunteți în stadiul în care doriți să externalizați nevoile de imprimare a etichetelor, investiția într-o imprimantă de coduri de bare desktop și etichete este o modalitate excelentă de a începe.
Aici, la AutoID, oferim o gamă de imprimante de coduri de bare și etichete pentru a satisface nevoile oricărui tip de afacere. De la imprimante portabile compacte și accesibile, până la cele industriale. Pentru afacerile mici, recomandăm următoarele modele datorită prețurilor accesibile, flexibilității și caracteristicilor.
În primul rând, avem pe stoc imprimante de la branduri precum Zebra, Honeywell, CAB, Citizen, Unitech, TSC. Disponibile în variante, aceaste imprimante termice de etichete sunt dispozitive compacte care face o treabă excelentă. Nu numai că poat fi utilizate pentru toate nevoile tale de etichetare, dar vine și cu software-uri gratuite de proiectare de etichete! Îți poți personaliza etichetele foarte ușor de pe computer și poți imprima chiar și de pe telefon cu aplicații mobile. Ideal pentru cei care se găsesc mereu în mișcare.
Următorul pe listă este software-ul de design de etichete BarTender. Acesta oferă o soluție completă pentru toate nevoile de etichetare și este compatibil cu multe din imprimantele noastre de etichete. Este incredibil de ușor să creați eticheta perfectă, fie de la zero, fie utilizând oricare dintre șabloanele BarTender! Dacă utilizați acest software pentru prima dată, vă încurajăm să profitați de oferta noastră de încercare gratuită de 30 de zile. Încercați toate funcțiile software-ului fără restricții și vedeți cum funcționează.
Gânduri finale
După cum puteți vedea, există multe lucruri de luat în considerare atunci când vine vorba de proiectarea etichetelor. Dacă doriți orice ajutor în alegerea etichetelor potrivite, imprimantei de etichete sau a unui software de design pentru a ajuta la conducerea afacerii către succes, nu ezitați să contactați echipa noastră prietenoasă de asistență. Cu peste 25 de ani de experiență în susținerea afacerilor de toate dimensiunile, vă putem oferi sfaturi gratuite și fără obligații pentru a vă ajuta să faceți produsele dvs. un succes! Contactați-ne astăzi!